اينستاگرام ماركتينگ اينستاگرام ماركتينگ .

اينستاگرام ماركتينگ

اينستاگرام ماركتينگ

افزايش فالوور اينستاگرام
صفحه خرد: يك ترفند ساده براي تقويت اينستاگرام bio خود و ارتقا business تجارت در شبكه هاي اجتماعي.
مدير عامل شركت Bowwe كارول آندروسكوف
كارول آندروسكوف
متخصص IGES در تجارت الكترونيكي و بازاريابي
آيا مي دانيد در حال حاضر omnichannel يكي از مهمترين روندها در تجارت است؟ اين يك استراتژي است كه طبق آن شما بايد با پيشنهاد خود در بيشترين تعداد كانال و با نقش بسيار مهم در شبكه هاي اجتماعي حضور داشته باشيد. هرچه بيشتر بهتر ، زيرا در دسترس مشتريان بيشتري خواهيد بود. همه چيز نيست به ياد داشته باشيد كه همه كانال هاي شما بايد از نزديك با هم كار كنند. با اين حال ، تركيب آنها به طور موثر ممكن است آسان نباشد. خوشبختانه ما براي اين راه حل داريم.

مشتري هاي اينترنت - متاسفانه - بسيار پراكنده هستند. آنها دائماً از يك سيستم عامل به سيستم ديگر مهاجرت مي كنند. البته در بعضي از صنايع برخي كانالها از بقيه م effectiveثر هستند. به همين دليل ، شركت هاي توليد پوشاك بسيار مشتاق استفاده از اينستاگرام هستند - كه به آنها امكان مي دهد از تصاوير براي نشان دادن تركيبات شيك محصولات خود - و شركت هاي فناوري اطلاعات از LinkedIn استفاده كنند - زيرا در آنجا يافتن شركا و كارمندان متخصص آسانترين است.

1. چرا تبليغ خود و صفحه وب خود در اينستاگرام ، فيس بوك و ... براي شما سخت است؟
چرا تبليغ حساب تجاري در اينستاگرام ، فيس بوك و ساير رسانه هاي اجتماعي آسان نيست؟

سالهاست كه ما نه تنها افزايش كاربران سيستم عامل هاي اجتماعي بلكه تعداد فزاينده آنها را نيز مشاهده مي كنيم. در گذشته ، فقط Facebook مهم بود ، سپس YouTube ، Twitter ، Instagram (بعداً توسط Facebook خريداري شد) ، Pinterest ، LinkedIn ، TikTok… امروزه صفحه تجاري LinkedIn يا Instagram مي تواند براي شما از نمايه Facebook ارزش بيشتري داشته باشد!
متأسفانه ، به دليل افزايش تعداد رسانه هاي اجتماعي ، كاربران آنها - از جمله مشتريان شما - بيشتر و بيشتر پراكنده مي شوند. آنها بين رسانه ها جابجا مي شوند ، و گرفتن آنها براي شما دشوارتر و دشوارتر است ، آنها را با پيشنهاد خود تشويق مي كنيد ، نه به فروش آنها!

اين وضعيت فقط پيشرفت خواهد كرد! چرا؟
دليلش خيلي ساده است. سيستم عامل هاي اجتماعي هميشه در رقابت با يكديگر هستند. بعضي از آنها به سرعت محبوبيت خود را كسب مي كنند (مانند TikTok) ، در حالي كه ديگران محبوبيت خود را حتي با سرعت بيشتري از دست مي دهند (ex.: Snapchat). علاوه بر اين ، طبق تحقيقات ، ما بيشتر و بيشتر وقت خود را در شبكه هاي اجتماعي مي گذرانيم. هيچ نشانه اي وجود ندارد كه به زودي وضعيت تغيير كند. اين بدان معني است كه اگر مي خواهيد از طريق اينترنت تبليغ و درآمد كسب كنيد - بايد ياد بگيريد كه از رسانه هاي اجتماعي استفاده كرده و تجارت را در آنجا ارتقا دهيد.

Omnichannel - يك استراتژي فروش موثر در رسانه هاي اجتماعي.
فرقي نمي كند كه شما يك فريلنسر ، يك وبلاگ نويس هستيد ، يك شركت تجاري ، كانال YouTube اداره مي كنيد يا فقط مي خواهيد از طريق اينترنت درآمد كسب كنيد - تبليغ شما يا شركت شما در فيس بوك ممكن است براي ديده شدن در شبكه هاي اجتماعي كافي نباشد. و به ياد داشته باشيد كه شرايط توسعه سريع در اينترنت در حال گسترش است - به طور منظم به مشتريان جديدتر و بزرگتري دسترسي پيدا مي كنيد. شما بدون يك برنامه عملياتي موثر در كانال ها به اين هدف نخواهيد رسيد. به عبارت ديگر - بدون استراتژي همه كانال نمي توانيد به آن برسيد!
يكي از شرايط يك كانال همه جانبه موثر ، سهولت دسترسي به شما (يا شركت) و پيشنهاد شما است. اگر از طريق وب سايت مي فروشيد و همزمان كانال YouTube را اجرا مي كنيد و در LinkedIn تبليغ مي كنيد - مشتريان شما بايد به سرعت و خيلي راحت بين كانال هاي جداگانه جابجا شوند. هرچه زودتر آنچه را كه به آن علاقه مند هستند پيدا كنند ، احتمال اينكه محصولات يا خدمات خود را به آنها بفروشيد بيشتر است.


3. چگونه رسانه هاي اجتماعي مانع جذب مشتري مي شوند؟ نمونه اي از پيوندها در اينستاگرام.
متأسفانه ، سيستم عامل هاي رسانه هاي اجتماعي تمايلي به پشتيباني از فعاليت هاي همه كانال ندارند. يك مثال عالي قرار دادن تنها يك مورد در bio در اينستاگرام. اين محدوديت از كجا ناشي مي شود؟ همانطور كه اشاره كرديم ، شبكه هاي اجتماعي دائماً با يكديگر رقابت مي كنند. باارزش ترين مورد براي آنها توجه گيرندگان است ، يعني - به عبارت ديگر - زمان و تعهدي كه كاربران به سيستم عامل اختصاص مي دهند. بنابراين طبيعي است كه آنها نمي خواهند كاربران آنها را ترك كنند و به سايت ها يا سيستم عامل هاي ديگر رقيب بروند.
يك مشكل اضافي در انجام فعاليتهاي موثر در همه كانال ، صرفاً عدم دانش در مورد چگونگي انجام صحيح آن است. اين مشكل غالباً كارآفريناني را تحت تأثير قرار مي دهد كه به دليل ويژگي هاي صنعت خود ، بايد همزمان در بسياري از كانال ها حضور داشته باشند. آنها اغلب فاقد ابزارهاي مناسب (مانند صفحه فرود ، instapage يا تجميع پيوند در اينستاگرام هستند كه بعداً در مقاله خواهيم نوشت) كه به شما امكان مي دهد همه كانالهاي مارك را به صورت سريع و بصري به مشتريان بالقوه ارائه دهيد (وب سايت ، نمايه فيس بوك ، يوتيوب و ...) كه مي تواند آنها را مورد علاقه قرار دهد.

4. BOWWE Micro Page -
ابزاري عالي براي پيوندهاي زيستي ، كه محدوديت هاي شبكه هاي اجتماعي را مي شكند
محدوديت هاي شبكه هاي اجتماعي - مانند محدوديت پيوند در بيو - به راحتي شكسته مي شوند. به اصطلاح جمع كننده هاي پيوند ، يعني صفحات فرود ، حاوي تمام پيوندهاي لازم براي يك سازنده ، فريلنسر يا b خاص


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۶:۵۳ توسط:علي كمالي موضوع: نظرات (0)